Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

23 posts / 0 new
Last post

   

   

missb
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

MIW what a cute little photograph, baby panda is SOOOOOOO CUTE.  Now i could definitely eat HIM ...  lol 

What goes around comes around..don't forget it!

Wonderland
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

[quote=missbaxter]

MIW what a cute little photograph, baby panda is SOOOOOOO CUTE.  Now i could definitely eat HIM ...  lol 

What goes around comes around..don't forget it!

[/quote]

 I know!  He's so adorable.  I want to just squeeze him forever!

 "I don't know where I'm going from here, but I promise it won't be boring."

Wonderland
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

Haha!! 

Well, that was certainly nice of you.  That poor girl must have come back from the bank and been so confused. 

"I don't know where I'm going from here, but I promise it won't be boring."

missb
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

Did you or anyone ever confront her on it? and ask why she ate the flowers, I mean who eats flowers.. 

What goes around comes around..don't forget it!

missb
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

That's gotta be one of the wackiest stories i've ever heard... 

What goes around comes around..don't forget it!

missb
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

OMG what a whack job, that's a really funny story though!! 

What goes around comes around..don't forget it!

PhOeNiX_OaSiS
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

Got a couple of more stories for the Creepy Worker files:

The mail clerk was delivering the mail in the suite and walked into an office whose door was open. The office seemed to have no one in it, so he proceeded to leave the mail on the desk. When he's walking out, he sees a female worker from that company hiding behind the door scratching herself "down there." Yeah gross and weird!

Same mail clerk goes to use the men's restroom. He sees a male worker from another company...um pleasuring himself in front of the urinal. Creepy and disgusting.

 

 

The Truth Is Out There. Trust No One! Deny Everything!

You're upsetting me....on several levels.

animestrinity
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

I have to put this here... I don't know how on Earth I missed this.... but it so reminded me of a Dane Cook skit.... here it is in animated form:

Green
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

About 10 years ago I worked in a call center. There was this lady who put notes on her cubicle that said the air inside was poisoned. She would come to work a few days then be out. come in and then be out. She started showing up with those blue surgical masks on her face. About a week before she stopped coming back to work she wore latex gloves. She also had an addiction for lysol spray. If someone walked past her she would spray it at them. Germaphobiac, maybe?

 

It's just a jump to the left

Wonderland
Re: Creepy Employees, Machine Guns, Short fuses....OH MY!

Heh, this just popped into my head- this guy that worked at my office quit and this is how he did it-  he wrote my boss a 4 page letter explaining that he felt like no one liked him in the office.  And that everyone made fun of him.  And that, anyway, he wanted to help people, make a difference in their lives, make them happy.  So he was going to school to become a massage therapist...

Ha!  I can't believe I had forgotten about that.   

 

"You've got to be crazy, gotta have a real need."

Pages

Add new comment