Creepy Movie Moments!

29 posts / 0 new
Last post
Hot2na
Creepy Movie Moments!

Creepy movie moments that just won't leave your head! We all have them. Even though we can differentiate between fact, fiction, reality, and Hollywood back drops .....there are still movie scenes that will forever be with us. Like the infamous shower scene in Psycho - which to this day freaks my stuff out, in so much as, I have a glass block walk in snail shower. I see it all, no surprises! Also key point in those stick-with-you-forever-scenes is the music that goes with it. In this movie, it was Bernard Herrman's music that has been repeated hundreds of times and when I hear it, I instantly visualize the shower scene. *I'm damaged now!*

So what movie scene has stuck with you over the years....decades?! 

   

   

bella22
Re: Creepy Movie Moments!

OMG, I always look under the comforter to make sure the scary looking girl from the grudge isn't there....scary!

-Pain is weakness leaving the body- USMC OOrah!

coleybooop
Re: Creepy Movie Moments!

the grudge was so freaky. my other half would make that sound for days after watching it and it would just freak me the ef out.

Laugh.Think.Feel.

Almost Evil
Re: Creepy Movie Moments!

I think shes kinda hot, personally. :D

Wonderland
Re: Creepy Movie Moments!

 The movie The Exorcist always manages to give me that, looking over your shoulder for a demon, feeling.  There are so many creepy scenes but the one where Regan (Linda Blair) does the spider walk down the stairs, is one of the worst.  I can't even watch it without half covering my eyes.

 

 

"I don't know where I'm going from here, but I promise it won't be boring."

bella22
Re: Creepy Movie Moments!

OMG! I can't believe you posted that photograph! I love/hate that movie, my stairs kinda look like those....ahhhhh!!!

-Pain is weakness leaving the body- USMC OOrah!

Wonderland
Re: Creepy Movie Moments!

[quote=bella22]OMG! I can't believe you posted that photograph! I love/hate that movie, my stairs kinda look like those....ahhhhh!!! -Pain is weakness leaving the body- USMC OOrah![/quote]

LOL!  Call it payback for posting that picture of the girl from The Grudge.  Until your post, I had never actually seen her face.  I'm not kidding.  I always shut my eyes when they showed it!  You scared 10 years off my life!  Hahahahaha.

"I don't know where I'm going from here, but I promise it won't be boring."

bella22
Re: Creepy Movie Moments!

haha! They are ALL scary I try to not look every time I come into this thread..... I'm going to use a night light tonight, lol, I'm soooo kidding!

-Pain is weakness leaving the body- USMC OOrah!

PhOeNiX_OaSiS
Re: Creepy Movie Moments!

yeah another creepy scene which I won't copy here, is what she does with a crucifix!

 

 

The Truth Is Out There. Trust No One! Deny Everything!

You're upsetting me....on several levels.

The X-Files Movie: I Want To Believe is NOW in Theaters!!!!!!!

PhOeNiX_OaSiS
Re: Creepy Movie Moments!

*edit: Sorry I forgot to add the name of the movie

The Ring 

the ring This crap creeps me out everytime i see it, no matter how many times I see it.

bella22
Re: Creepy Movie Moments!

This thread freakin scared me...so I was thinking I'm going to post a happy though photograph, so I did a search for it on photobucket and got this!! LMAO! More like scary!

-Pain is weakness leaving the body- USMC OOrah!

Pages

Add new comment